torsdag 6 maj 2010

Det räcker nu, Rickard!

Jag vet inte i hur många år du har envisats med att skicka mig dina inviter Rickard. Har det inte varit brev så har det varit tidningar och har det inte varit brev eller tidningar så har du gjort några tappra försök med klatschiga foldrar. Men mitt intresse har varit lika med noll, du har inte kunnat fresta mig överhuvudtaget, alla dina utskick har hittat direkt till papperinsamlingen, i oöppnat skick kan tilläggas. Jag vet att det här låter hårt Rickard, att du kanske blir lite ledsen i ögat och börjar tveka lite på din egen dragningskraft gentemot sådana som mig, men du borde ha förstått för länge sedan att du inte har något att hämta här i gården. Efter att ha skickat mig dina erbjudanden flera gånger i månaden i åratal utan att du har fått respons en ende gång borde det ha gått upp ett ljus: Yorath är inte intresserad.
Skall jag vinna något någon gång skall jag göra det inkognito, utan att någon hysterisk Kim Kärnefalk stormar min entrédörr med ett kamerateam på släp och trycker upp en överdimensionerad check i ansiktet på mig, allt medan dramat på förstukvisten följs av ett gäng hålögda TV4 tittare med svår Bingolotto-abstinens...

Men att du ger mig fingret för att du ratas Rickard, det är väl ändå lite överdrivet omoget...?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mina vänner vann 100 000kr... Perfekt att renovera för :)
/Catrin