tisdag 7 september 2010

Yorath kryddar bloggen...

...med ett antal länkar till andra bloggar. Jag är ingen större blogg-stalker men det finns några jag försöker kolla dagligen:

Cleon, tidigare kollega, som till trots för att han är bajensupporter får vara med ändå pga att han precis som undertecknad håller KSMB som tidernas bästa svenska band...

Blaise får vara med även om hon är pastabonde, hon överväger i alla fall att börja hålla på Degerfors IF. Hon är även M´s före detta före detta (hängde ni med på den?) och som om inte det var nog så har Yorath designat hennes blogg...

Strandlund får vara med till trots för att han lyssnar på Def Leppard. Relationen till goda grannar skall man vårda ömt...

Karlgren har jag aldrig träffat, men han får vara med han också...

1 kommentar:

Blaise sa...

Jag känner mig hedrad att bli omnämnd! Jag kan väl likaväl hålla på DIF som ngt annat, föredrar ju röd-vitt framför lag som har namn som "Häcken", lite pubertalt namnval tycker jag. Du gjorde ett bra jobb med min blogg, jag är väldigt nöjd, nu försöker jag bara komma ini själva bloggandet...
/Blaise from Little Italy