onsdag 6 oktober 2010

Välkommen till då'ra

Rickard Sjöberg är en envis jävel som tydligen inte läser Göbbgrinit. Yorath fick i alla fall nog av Rickard och hans lakejers analoga spamming i dag, och slog en signal till Svenska postkodlotteriets huvudkontor. Mannen med fingret var dock inte på plats, han var visst hemma och vabbade, men jag fick prata med deras kundtjänst och fick till svar att det inte var några problem då'ra att deleta mig från deras adressregister då'ra, men jag kunde räkna med att få utskicken ett par månader till då'ra för de kunde inte stoppa det som redan var tryckt då'ra men sen kommer jag inte att få nåt mer då'ra.

Åh, vad skönt, tack så mycket då'ra...

1 kommentar:

Blaise sa...

Jag känner brorsan till han som basar över eländet... Tydligen har han tjänat drygt 10 mille på skiten och ca 20% enbart går till välgörande ändamål... Bojkott!