fredag 18 mars 2011

Dvärgen har talat...

Fick ett mail från min goda vän Dvärgen här om dagen där han uppmanade mig att sprida min eminenta musiksmak genom att lägga ut YouTube klipp på saker som jag spelade för honom på den tiden vid bodde grannar. En rätt så bra idé har jag kommit fram till att det är, så från och med nu så kommer jag att presentera mina musikaliska preferenser i alfabetisk ordning, precis så som vinylen står i hyllorna.
Av naturliga skäl så kommer jag att skippa Ä,Ö och Å och möjligen slår jag i hop V och W, det får vi se när jag kommer så långt...
Jag kommer att köra ett band/artist i taget på varje bokstav och sen börja om när jag gått genom hela alfabetet...så håll ut, i morgon smäller det igång med förstaman ut på A, jag hinner inte lägga upp det nu för i kväll vankas Stefan Sundström på Café August...

Inga kommentarer: